18. juli 2005

Ø-kuller fare!

Det kunne kun bekæmpes på en måde: Ved et besøg i den lumre indelukkede lejlighed - med et par timer foran computeren til at gense de kære venner jeg så længe har savnet. Hvis ikke jeg når at læse og kommentere alting, så er det ikke ond vilje - men bare fordi i har været så uendeligt flittige ved tasterne ;)
Jeg forsøger lige nu at få skrevet min "weblogging freestyle" ind. Ord skrevet i hånden, i sommerhuset og ved stranden igennem den sidste måned. De fleste noget mere simple og ugennemtænkte end det jeg normalt skriver her. Men deraf jo netop "freestyle".
Om et par timer vender jeg næsen mod min ø og mit hus igen - og så skriver vi august inden jeg igen kan se jer alle.
Pas på jer selv og hinanden så længe. Jeg savner jer....
PUK

PS: Jeg skulle jo altså også til byen for at købe den nye Harry Potter bog. Jeg går min bedste ferieuge i møde; Harry og Tour de France - bedre bliver livet vist ikke.

17 Comments:

GitteK said...

God tur (igen) søde!

Vidste slet ikke at vi ville høre fra dig inden august. Men der blev jeg heldigvis snydt!

KNUS og Kram!

Anonym said...

Dejligt at du kom til byen og aflagde rapport :-)
vi savner dig - fortsat god tur!
Vi ses, søde pige :-)

Din Stina

Mira said...

Godt at høre fra dig!!!! Superhyggelig rapport fra ferielandet. Det lyder somom dit sommerhus ligger et rigtig dejligt sted!!!
Surt at det heller ikke skulle være denne gang regnbuebarnet blev undfanget!!!! Kan kun sige at vi er mange i samme båd som dig selvom det nok er en ringe trøst.

Spirren said...

Det var dog dejligt at høre liv fra dig.

Knus M.S

Anonym said...

Hvor er det skønt som du nyder din ferie. Skriv endeligt mere fristyle weblogging indtil august.

PS. Jeg holder osse med CSC :-)

Amocca said...

dejligt lige at høre fra dig kort. Det er da dejligt at du har fundet en måde at blogge på - uden bloggen ;o)

Amocca

Anonym said...

Søde pige, jeg håber du har nydt "touren" - jeg har virkelig tænkt meget på dig, for jeg har aldrig været bidt af "touren"...men eftersom jeg har siddet inde med Magnus skrigehals...så har jeg fuldt godt med...og det er da fedt at se - og ja....vidste jo du skulle på "tour" i sommerhuset, så det er blevet til mange tanker:o)

Savner dig og glæder mig til du er tilbage - jeg har ikke fået læst meget blog, desværre...men nu er lille-manden blevet meget bedre...så jeg tager revanche:o)

Mange tanker din Jasmin, Altid;o)

Amocca said...

Nu kommer du snart hjem igen Puk. Og forhåbentlig begynder mange af de andre også at komme hjem fra deres ferier rundt om kring - så begynder der måske igen at ske lidt mere her i blogland...

Amocca

Spirren said...

Ja Puk viskriver den 2 august nu, kom frit frem :-)

Knus

GitteK said...

Det er altså nu du er hjemme!!!!!
Puuuuuk!

GitteK said...

Hallo, blev der sagt!!!!

Anonym said...

At have glædet sig til at komme hjem og poste...
At komme hjem til dum død computer...
At sidde på arbejde med 1000 nysgerrige øjne omkring en - og bare lige skrive et hurtigt; PUK vender tilbage så hurtigt sm muligt...
At savne Blogland som ind i helv...

Det er SGU da bare til at få mere PMS af. :(
PUK

Amocca said...

halløjsa du - det er altså d. 5 august i dag... kan du så se at få nummeren ind til pc'en og komme igang med at blogge

Amocca

Amocca said...

ok, der var du så - øv, dumme computer

GitteK said...

åååh! jeg begynder snart at tude!

Spirren said...

Du er også savnet her Puk :-)

Knus

Anonym said...

Hallo?
Hallooo?
Halloooo-O?

PUUUUUUUUUUU-UUUUUUUUUKKKKKKKK?

Savner dig, mangler dig - har brug for dig!
KRAM fra Stina'en