8. januar 2006

Vinterbilleder


Mens jeg venter på en guddommelig inspiration til at skrive kloge ord om dette og hint må I nøjes med et par vinter fotografier.
Jeg har det godt, rigtigt godt, arbejder og glæder mig til ferie den 29. Januar. Jeg tænker ikke så meget over IVF, har helt affundet mig med at første forsøg kommer i februar - og hvis heldet for en gangs skyld skulle tilsmile mig, ja så kommer det jo til at passe fint med min vinterferie. Det er vel rart nok med lidt god ro omkring min debut som stik-narkoman ;)

3 Comments:

Anonym said...

Kære Puk
Dine billeder er som altid gode!Du har altså en vis sans for at finde gode motiver!
Det er dejligt at høre, at du har det godt nu, og glæder dig til ferien!
Jeg ønsker dig masser af gode oplevelser i det nye år og held og lykke med dine IVF-forsøg.

Kærlig hilsen evi

GitteK said...

Dejlige billeder!

Vinteren er smuk, men så er der heller ikke mere at sige om det....jeg HADER at der er så pisse koldt...*brrrrrrrrrrr*

Dejligt at høre at positive Puk er i fuld firspring, og hey....februar er da liiig om hjørnet!

Kram

soesterlystig said...

Hov! Lige om lidt er det jo februar.... og jeg har gode fornemmelser for PUK! :-)