9. september 2007

16 Comments:

Mira said...

Vi kommer til at savne dig Puk. Håber du er ok og snart tilbage i blogland.

Amor said...

Det er godt!
Håber bare sådan at engang er snart!

Mange møsser til dig!

Frøkenhat said...

God pause - kom snart tilbage.

Evi said...

Kære Puk

Når bare du har det godt søde ven!
Jeg håber også at du kommer snart tilbage, men at få at vide at alt er vel betyder meget, man kan jo ikke undgå at spekulere over om der er noget galt. Jeg ønsker dig alt godt derude.

Kærlig hilsen Evi :-)

Signe og Jan said...

Jeg har det som de andre ;o) Kom snart tilbage.

LOK said...

Det er godt med en pause, også selvom de nogen gange synes lidt lange og hårde.

QVINDEN said...

Jeg håber, at alt er vel og glæder mig til at se dig tilbage, når skrivetrangen igen rammer dig.
Pas på dig selv.

Anonym said...

Jeg kommer også til at savne dig! Håber alt er vel, og at pausen er et udtryk for dette.

Mange knus!

Anonym said...

Held og lykke, PUK. Jeg savner dig osse.

Evi said...

Kære PUK

Jeg savner og savner dig og kigger tit ind her. Jeg håber du har det rigtig godt!
Læser du mon slet ingen blogs for tiden ?
Jeg har ikke fundet dine kommentarer nogen steder i blogland.
Jeg savner også dine smukke fotos, selvom flere af dem stadig står ganske tydeligt på mine nethinder, bl.a. det med de mange farvede krydderier og den lille pige med perlerne. Jeg håber du får tid til at tage en masse nye smukke billeder, som vi engang kan få lov at se.
Tusind tanker og

Kærlig hilsen Evi

Evi said...

Kære PUK
Dage, uger, måneder går!
Hvornår et ord fra PUK vi får?

Du skal vide at du ikke er glemt selvom du ikke skriver her for tiden. Jeg håber at alt er godt hos dig.
Jeg vil ønske dig en rigtig god jul og et godt nytår.

Kærlig hilsen Evi

Frøkenhat said...

God jul, Puk - hvorend du er...

QVINDEN said...

Jeg håber, at alt er vel hos dig. Du ønskes en glædelig jul.

Frøkenhat said...

Håber linjen om "alt er vel", stadig gælder...

Signe og Jan said...

Hva så Puk ? Et lille pip fra dig ville være dajli!

Frøkenhat said...

Altså - nu er det jo forår og alting springer ud - mon ikke også puk snart gør det igen...?!