9. juni 2011

Et gæsteindlæg!

Det føles jo nærmest som at skrive et gæsteindlæg - ikke at jeg nogensinde har gjort det før...
Men når jeg nu skriver et indlæg i en ellers død og afsluttet blog, ja, så må det da være et gæsteindlæg. For det betyder ikke at bloggen genoplives.

Men det betyder at jeg har noget på hjerte...
For det første vil jeg gerne sig tak, tak til alle jer læsere der for år tilbage fulgte mig, kommenterede og dermed hjalp mig igennem både godt og ondt. I skal vide (for det tilfælde at nogen af jer stadig stikker næsen forbi og overhovedet ser dette...) at I har betydet en masse for mig og at jeg ofte tænker på tiden i Blogland - og altid med gode tanker :)

Og så skal I vide: PUK er gravid!

Der skete jo det der må ske i alle gode eventyr, PUK mødte sin prins, og sammen med ham (og helt uden nogen andres hjælp) venter hun nu et barn.

Så på den måde ender eventyret lykkeligt, og jeg er ikke i tvivl om at "de levede lykkeligt til deres dages ende"

Tak fordi du læste med!

14 Comments:

Anonym said...

*tud*
sagde den stadig stædige Stina mens hun ammer sit tredje (!) barn.
PUK, tak for en utrolig (og lang) rejse.
Min private lykke er endnu større nu, da jeg ved at det også endte lykkeligt for dig.
Du (og Jasmin)vil altid være i mit hjerte.

Pas på jer, til vi pludselig mødes igen et sted i livet.

Knus fra Stina
- mor til Elias (5 IUI) Silje (spontan) og nu også: Silas (spontan, dvs efter 5 års "ventetid")

Rikke said...

Oh, vi elsker en happy endning!

Tusind gange tillykke!!!

Kram Rikke

MrsBaloui said...

Hvor fantastisk!

TILLYKKE :-))

Og mange knus herfra
MrsBaloui

Anonym said...

Stort til lykke med graviditeten og held og lykke fremover!

Mange hilsener fra en gammel læser, der har fået to børn alene, men endnu ikke har set skyggen af en prins...

Anonym said...

Tillykke - fantastisk

Frederikke said...

KÆMPE STORT TILLYKKE :)

Signe og Jan said...

TILLYKKE TILYKKE TILYKKE

Anonym said...

hvor fint- det faldt mig pludselig ind at tjekke om der var liv hos PUK for første gang i flere år og fandt de gode nyheder! Stort tillykke og varme hilsner fra en som fulgte med for længe siden

Anonym said...

Hvor er det dejligt for dig! Kæmpe tillykke fra Mira :-)

Anonym said...

Så dejligt at et drømmebarn er på vej til dig efter så mange års venten! Stort tillykke

Anonym said...

Vidunderligt!! Håber på en opdatering, når ønskebarnet har meldt sin ankomst!!!

Anonym said...

Et ret sent, men ikke mindre dybfølt og lykkeligt tillykke.. Hvor er det bare for fantastisk!!!
Søsterlystig

Evi said...

Kæreste Puk
det er helt vildt glædeligt !
meen da jeg først har set din glade nyhed her 7 mdr. senere så bliver jeg jo helt vildt bekymret, for du har jo ikke fulgt op på din store nyhed. går det godt ? er du stadig gravid ? eller har du født ? jeg håber det så inderligt, for jeg ved jo hvor stort dit ønske har været og hvor meget det betød for mig selv at få netop sådan et ønske opfyldt. tusind tanker og kærlige hilsener din ven Evi
du betød også utroligt meget godt for mig i den tid vi skrev sammen og jeg tænker ofte på dig.

Unknown said...

Må lige skrive hjertelig tillykke hvor fedt at læse også selv om det er mange år efter.

knus og kram
cs