9. maj 2007

Blodprøve

Blodprøven bekræftede det jeg godt vidste i forvejen. Jeg er på trods af alle positive tanker, krydsede fingre og håbefulde bønner ikke gravid.
Jeg kan mærke at jeg lige nu kæmper hårdt for at holde sammen på mig selv. Tårerne ligger hele tiden lige under overfladen, lige på spring. Men der er 1000 ting at gøre på job og privat, så der er ikke andet end at klø på. En eller anden dag revner ballonen sikkert med et brag, men det må jeg så tage til den tid...
Hold kæft hvor jeg hader at det skulle overgå mig at jeg skal kæmpe så hårdt. Normalt har jeg det helt ærligt sådan at jeg ikke ønsker infertilitet for selv min værste fjende. I dag har jeg det sådan at det godt må være alle andre, bare ikke mig. Jeg har fandme taget min del af kampene snart!

16 Comments:

Solsikke said...

Sødeste PUK

Det gør mig uendelig ondt. Det var jo ikke sådan det skulle være....

Anonym said...

Hvor uretfærdigt, sender dig eet kæmpe kram og en masse tanker.....

Spiren

Frøkenhat said...

Søde Puk - et kæmpe kram og mange tanker herfra.

stubbornmom said...

Jeg ville i dag ønske det samme som dig. At det var alle andre end lige netop dig, der skulle kæmpe sådan.
Det gør mig ondt for dig.
Ikke flere ord. Kun Kram.

Stina

Anonym said...

Søde Puk, sikke noget.

Sender masser af kram og varme tanker.

HBT said...

Kære Puk

Det gør mig ondt det ikke lykkedes denne gang

Signe og Jan said...

Über-PIS. Det er bare ikke i orden, at det skal være så svært. Store trøsteknus herfra.

Anonym said...

Det gør mig så ondt søde puk, livet er fandme uretfærdigt:o(

tænker på dig og masser af kram

Jasmin

Amor said...

Nej fileme nej!
Hvis ikke snart vinden vender og der er MED-vind DIN vej, så skifter jeg sgu osse snart parti!!!

Grrrrr!

og et kram også!

Anonym said...

kære Puk, det gør mig så ondt.

trøstekram fra Monja

QVINDEN said...

PIS! Tænker på dig ...

Anonym said...

Græder på dine vegne - det er bare ikke retfærdigt det her...
kram Søs

Anonym said...

Kæreste PUK

Hvor er det da bare uretfærdigt at din kamp skal være så uendeligt lang.

Trøstekram fra Heidi-v

Anonym said...

Hvordan går det søde?
Søs

LOK said...

ØV BØV hvor uretfærdigt!! Var ellers sikker på at nu var det din tur.

Anonym said...

Jeg kan bestemt godt forstå dig. Jeg har faktisk undgået din blog nogle dage - ganske bevidst - fordi jeg næsten ikke kunne holde ud, at du skulle skrive, hvad du skriver her. Dine fornemmelser var så dejlige og forårsagtige.. så fortryllende og skønne.. og jeg undte dig i så høj grad at beholde dem...

Der ER ingen retfærdighed til! Det er bundhamrende uretfærdigt, urimligt og unfair.

Jeg føler virkelig med dig.. og hvis det på nogen måde kan hjælpe, så vil jeg gerne overtage din infertilitet - så du kan få lov at slippe. Tror desværre bare ikke, det virker.

Mange hilsner
pernille