28. marts 2005

Hjemme igen

Er helt afslappet i hele kroppen ovenpå en skøn påskeferie.
Og så skylder jeg min tante en stor undskyldning; ikke en eneste kommentar om singlelivet kom over bordet! Man kan sørme da gøre skarn uret ;) Hele dagen var hyggelig, alle samtaler var civiliserede og indimellem tilpas seriøse. Alle spørgsmål var af den gode, kærlige slags; Er du glad? Bor du et rart sted? Har du søde kolleger? Fantastisk dag. Tænk at det var min familie...

Og nu er det arbejdet ved computeren det gælder igen. Og Blogland trækker vældigt...
Tænk, det var da ikke så svært at lave links - og jeg er ellers håbløs selvlært amatør i cyberworld...

Nyd den sidste feriedag allesammen.

2 Comments:

Anonym said...

hej søde PUK

hvor er det dejligt at høre at du har haft en god påskeferie.

Vil lige rose dig for din fine side, og jeg er vel nok glad for at du har fundet et rart 'hemmeligt sted'.

Tusinde tak fordi du vil dele din historie med mig... fældede en tåre, da jeg læste alt hvad du har gået igennem.

Knus Heidi-v

soesterlystig said...

Dejligt at du er tilbage! Og hvor er det godt når ens fordomme bliver sat i skammekrogen. Skriv mere...mere...
Knus Søs