29. august 2005

Afrika...

Gid det var så vel. De steder jeg har set af det kontinent er da i hvert tilfælde smukke og værd at vende tilbage til.

Kom til at tænke på i dag; Sådan en konkurence lægger jo op til den helt store afsløring - og det er jeg ikke sikker på min lille rejse i virkeligheden kan bære. Der er ikke så meget at sige; Jeg har bare taget en masse fotos jeg gerne vil vise frem ;) Men nu har jeg sagt A - så gæt glade løs nu hvor i ser de næste billeder - og jeg lover at inden 24 timer så er ingen længere i tvivl...



3 Comments:

Marilyn said...

Thank you for sharing a beautiful photograph. The ships railing is an added bonus.

Amocca said...

damn.... jeg giver op ... jeg tænker noget planetariet noget - men hvordan hænger det sammen med havudsigten?

Amocca

Freudika said...

Nu har jeg billed-googlet globus og klode for at se om jeg ku finde din globus ... men på nogen-og-fyrre sider er der ikke en globus magen til din ... der er en der ligner lidt - den er vist i Kiev ... så som det eneste logiske at gøre her, må jeg jo gætte på Kiev ... eller måske Løkken - fordi det billede der af menneskerne der står og kigger, godt lidt kan ligne bolcheriet i Løkken ...