14. februar 2006

Boksebold

Se jeg troede jo at mit første forsøg kunne blive aflyst fordi jeg ikke havde tabt mig nok. Eller blive afbrudt undervejs af masser af forskellige grunde; overstimulering, ingen æg osv osv.
Men nej: Mit første forsøg er aflyst fordi hvidovre har glemt at rekvirere de papirer om min tidligere kræftsygdom som de skulle bruge i deres vurdering af mig!!!
Der sad jeg og bedstevennen; glade og forventsningsfulde. Parat til at nuppe et barn i første forsøg. Med ryddede kalendre de næste 14 dage for at undgå alle former for stress osv osv. Og så bliver vi sendt hjem med besked om at ringe igen i næste måned.
Alle former for medicinske grunde havde været til at bære. Men en åndsvag dum sekretær der har glemt at ringe - det er sgu for surt.
Jeg er så ked, vred og skuffet lige nu. Stik mig en boksebold så jeg kan komme videre...

10 Comments:

Signe og Jan said...

Ahj hvor er det uretfærdigt!!

soesterlystig said...

Sikke noget l****!!!! Hold kæft, hvor har de bare lidt begreb om folks følelser....

HBT said...

F*** sikke noget l***. Det er godt nok for dårligt.

Kram til dig

Solsikke said...

Ej altså! Øv bøv. Jeg kan godt forstå at du har brug for en boksebold!

Stort knus,
Solsikke

Mira said...

Øv, altså. Det danske sygehusvæsen i en nøddeskal. Skal vi gøre oprør?

GitteK said...

Nej for fanden da osse!!!

Øv hvor strengt!

Anonym said...

NEJ NEJ NEJ - for f..... da osse!

Det må da bare ikke ske - kan godt forstå du mangler en boksebold...

Knus
heidi-v

MariaG said...

Nej!!

Det er simpelthen ikke retfærdigt!! Sådan noget må bare ikke ske!

Håber du hurtigt kommer igang herefter

Knus

Anonym said...

Kære Puk

ØV ØV ØV!
Det er bare for dårligt!
Men vurdering af dig, hvad mener de med det?Har det noget at gøre med hvilken medicinsk behandling, de vil give dig?
Håber alt er klar til næste måned, men kan godt forstå du er vred for pokker da også!

Kærlig hilsen evi

Freudika said...

Hvor er det tåbeligt af dem ... og snyd og uretfærdigt og dumt ...