13. februar 2006

Pre...

Jeg har bidt hovedet af alt og alle i dag. Og når man er skolelærer så går det altså ud over rigtigt mange på sådan en almindelig mandag. Det er fordi jeg er pre-hormon-junkie, jeg tager forskud på de humørsvingninger jeg snart har en virkelig god og helt lovlig grund til at have.
Men problemet er jo også at den her mandag slet ikke er så almindelig. For det er jo pre-dagen. Dagen før dagen. I morgen skal jeg på Hvidovre og undersøges. Er spændt og nervøs - og også pre-glad og pre-håbefuld.
Og alle børn har været pre-ferie, det er da heller ikke nemt når pressen taler om vinterferie i denne uge og vi så først har det i næste uge.
Kort sagt: Pre...

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk

Selvfølgelig er du spændt! og ja så kan det jo godt gå ud over andre.Det er da også sært, at alle skoler ikke har vinterferie samtidig, men måske meget godt for dig i næste uge,så du kan koncentrere dig om dig og dit projekt på Hvidovre.

Kærlig hilsen evi