12. februar 2006

Det bobler....

I min mave.
Det der normalt er forbandede menstruationssmerter er i dag fryd og glæde og forventning. Nu går det hele i gang. I morgen ringer jeg til Hvidovre... Og så er første scanning vel tirsdag eller onsdag. Pyha, er super spændt og har læst brochuren om behandling mindst 5 gange i dag ;)
Så håber jeg bare at det ikke gør noget at jeg IKKE har tabt de 5 kilo jeg ellers lovede... Men det vil tiden vise.
Tør man mon næsten håbe på at jeg om præcis en måned på min 32 års fødselsdag er gravid? Det er næsten for meget at bede om... Men jeg har da alligevel lov at håbe...

5 Comments:

Solsikke said...

Håber at boblerne kan blive afløst af en rigtig lille ny...

Stort knus,
Solsikke

soesterlystig said...

Iiiiiiiiiiiiiihhh!! Hvor er det spændende!!!:-)

Mira said...

Spændende, spændende....glæder mig til at høre mere.

Anonym said...

PUK...det er slet slet ikke for meget at bede om, for vi ved alle at det er din tur nu;o)

Glæder mig til at høre nærmere - krydser og tænker på dig;o)

Kram Jasmin

Anonym said...

Kære Puk

Jeg håber med dig!

Kærlig hilsen evi