20. februar 2006

Langsomt men sikkert...

Går det fremad med humøret igen.
Har I set at dagene bliver lysere hele tiden? Har I hørt at fuglene så småt er begyndt at pippe? Kan I mærke at foråret er på vej?
Jeg har forsøgt at planlægge en reel ferie for mig selv i denne uge, en ferie som skal få mig til at glemme at den oprindelig plan gik på at blive gravid. Så om ikke så længe smutter jeg på en større tour de Jylland. Glæder mig til at se venner og familie - og håber på at min kur ikke går alt for rabundus. Jeg SKAL snart kunne tabe mig lidt igen. Det er bare så meget nemmere at tage på...
Tak for alle jeres søde hilsner, jeg bliver så glad for hver eneste en. Og jeg håber jeg snart kan finde energien til igen at skrive en masse både her ved mig selv og når jeg er på besøg hos jer andre ;)

Og Evi: Vurderingen går lige præcis på hvilken type hormon de vil give mig. De skal kende den nøjagtige type kræft jeg havde for at mindske risikoen for at fremprovokere kræft igen. En lille men dog reel risiko.

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk

Jeg beder for at den risiko vil være miniminimal!

God tur til Jylland,jeg håber du vil få slappet af og hygget dig!

Kærlig hilsen evi