14. november 2006

Det er tilladt at smile!

Jeg synes at jeg lige i øjeblikket er for travl til egentligt at tænke over livets uretfærdigheder. Men mon ikke det rammer mig i næste weekend...

Indtil da vil jeg sige; Det er tilladt at smile. Og når man er så heldig at være matematiklærer der underviser med brug af terning-lege kan man være heldig nok at høre en glad dreng råbe:

Hurra jeg har seks!

Og heldigvis er mine elever uskyldige nok til ikke at tænke nærmere over den bemærkning; men jeg smilede skam...

7 Comments:

Anonym said...

Jeg smiler osse nu! -fordi du gør!

Havde engang en dreng i børnehaven...vi havde så lavet dej til boller og de stod så lige til hævning mens vi så lavede noget andet.....da der så er gået en tid udbryder han så: Gitte, skal vi ikke snart ud og bolle dejen?"

hæhæææ!
og det gjorde vi så...altså!

Knus til dig!

GitteK (som ikke lige gider at logge ind og alt)

Anonym said...

Kære Puk

Det var da også sødt!
Jeg smiler også :O)

Det er nok meget godt at du har travlt nu,og dejligt,at du nyder dit job med dine søde elever.

Kærlig hilsen Evi

Amocca said...

et spørgsmål som slet ikke handler om indlægget...

hvis jeg skifter til betablogger, beholder jeg så min nys custom-made template?

nogen der ved det? for er helt ekset med ideen om det med kategorierne, men er bange for at miste alt mit hårde arbejde med den nye kaffebars udseende...

amocca

Signe og Jan said...

ti hi

stubbornmom said...

ti hi - og jeg vil heller ikke tænke på hvor uretfærdigt verden behandler dig! BASTA!
Møs fra en Stædig Stina

Anonym said...

Den var sød, den lille bemærkning med terningen;o)

tænker på dig:o)

kram Jasmin

Anonym said...

Sød historie :-)