27. november 2006

Ingenting.

Her sker ingenting. Dagene går og jeg går. Og ingen vegne kommer jeg. Er ikke rigtigt startet på kur, men overvejer det hele tiden - og det er alt jeg orker lige nu. Overvejer at skrive indlæg her - og orker ikke rigtigt. Overvejer at passe mit job, og gør det også på en måde, men ikke særligt godt, og det er alt hvad jeg orker. Jeg ved godt at det er fordi jeg lige nu er meget hårdt ramt af stress. Så hårdt at jeg sikkert vill blive sygemeldt hvis jeg orkede at gå til en læge. Men Denne uge er nem arbejdsmæssigt, så den orker jeg uden problemer - og hvis stressen så ikke bliver bedre efter det så lover jeg at se lægen. Jeg lover.

8 Comments:

Signe og Jan said...

Kæreste PUK
Jeg håber, at din stress lægger sig lidt, og du får mere overskud. For at komme ingen vegne er jo også stressende aht... Men ellers er det nok en god idé at se en læge. Jeg smider også et link til inspiration.
http://www.vaegtkonsulenterne.dk/

Anonym said...

Kære søde Puk

Du lyder rigtig ked af det, og det har du en god grund til. Dit første forsøg mislykkedes, og det er trist, men du må ikke lade dig slå ud. Du må give dig selv lov til at være energiløs og også være ked af det uden at få dårlig samvittighed. Din blog behøver kun de indlæg, som du har lyst til, når du har lyst til at skrive. Vi, dine læsere, affinder os gerne med at du skriver sjældnere, selvom vi savner dig !
Det er nok ikke det bedste tidspunkt for dig at starte på en kur, men gå nogle gode ture. De vil gøre dig godt på flere måder, og hvert et skridt tæller på kaloriebalancen. Husk at rose dig selv også for de mindre ture.
Jeg håber at du snart vil få det bedre, men pres ikke dig selv. Du gør garanteret det bedste du kan lige nu! Energien skal nok vende tilbage, når tid er.

Kærlig hilsen Evi

Frøkenhat said...

Sender energi og gode tanker - håber de når frem og kan gøre lidt gavn!

Majer said...

Hej PUk, du lyder godt nok lidt modløs. Ikke sjovt i denne tid hvor vi skal nyde julelys og hygge med familie og venner. Jeg tror at du skal besluttet dig for, at du godt kan vente lidt med den slankekur. For det første er det umiligt at starte sådan noget op, når man er stresset... for det andet vil det måske gøre at du ikke render rundt med det som føles som en bombe, hvis du tør sige højt, at du venter til nytår eller sådan noget.
Jeg har siden mit sidse forsg tabt 9 kilo. Det er rigtig hårdt og rigtig svært. Men jeg kunne det, fordi jeg var motiveret. Og fordi jeg ikke havde alt for mange andre "projekter" jeg skulle slås med.
Næ. pas du bedre på dig selv, og jeg tror ikke at du gør det bed at bonke dig selv oven i hovedet med endnu et mål, som mislykkes... lige nu.
Varme tanker fra Majer

Anonym said...

Kære Puk

Jeg håber at du har det bedre, og at stress og modløshed er afløst af ivrig juletravlhed og glæde over at julehygge med dine elever.
Jeg sender dig mange kærlige tanker og gode ønsker om en dejlig jul og et endnu bedre nytår.

Jeg har lige opdaget at Rikke har låst sin blog. Jeg kommer til at savne hendes skriverier.Det er ærgerligt, men jeg vil gerne herigennem også sende hende en julehilsen.Det har været dejligt at følge dig Rikke gennem din graviditet og dit første år med Daniel. Billederne af ham var bare skønne.God jul og godt nytår og held og lykke fremover.Du vil vel stadig være at finde i kommentarer i blogland ik`?

Alt godt til jer alle, som læser med her nu og i det nye år.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Hej Puk,

Jeg er studerende på Journalisthøjskolen og er ved at skrive en artikel om blogs. Jeg synes din er rigtig interessant og kunne tænke mig, at lave et kort telefoninterview med dig. Gerne imorgen eller på torsdag.

Skriv mig en mail, hvis du er interesseret.

nkrigslund@mail.djh.dk

Anonym said...

Sødste PUK

Det er så lang tid siden du har skrevet. Er du OK?

Evi, tak for din søde hilsen. Glædelig jul til dig også

Anonym said...

Dejligt du fik min hilsen Rikke.

Kærlig hilsen Evi