13. februar 2007

Host host!

Et gammelt køkken der bliver pillet ned støver! Og et rigtigt gammelt køkken støver rigtigt meget!
Men jeg kan nu godt lide arbejdet. Jeg synes det er sjovt at se alle de gamle lag af maling og tapet og gamle aviser. Det er jo en del af charmen ved at bo i et hus fra 1880erne. At der er virkeligt mange lag...
Men når man samtidigt er godt forkølet, så er det svært ikke at hoste lungerne helt i stykker, især om natten. Men jeg klør på - jo hurtigere jeg får pillet det gamle køkken ned, jo hurtigere kan jeg sætte det nye op!

Og så har jeg tilmeldt mig BlogTjek 07. Et projekt jeg synes ser sjovt ud, og som jeg håber I vil være med til at gøre sjovere ved at følge linket i siden og udfylde spørgeskemaet!

2 Comments:

Signe og Jan said...

Spændende med nyt køkken!!

Evi said...

Kære Puk

Dine køkkendrømme bliver altså snart til virkelighed. Det lyder spændende, men pas lidt på med alt det støv. Det er absolut ikke godt oveni en forkølelse. Jeg har selv reddet mig en, som er svær at slippe af med. Den stjal noget af min ferieglæde, især fordi jeg var bange for at få smittet de skrøbelige gamle familiemedlemmer.
God bedring til dig og held og lykke med køkkenprojektet. Jeg ser dig for mig med støv og gamle tapeter flyvende til alle sider. Det er faktisk et smukt syn! ;o)

Kærlig hilsen Evi