1. februar 2007

Vi er i gang...

Cykelsæsonen er så småt i gang - og det gør mig glad!
Lige nu er det Tour de Quatar der køres. Et løb der efter sigende ofte ikke køres så specielt spændende, men som altid tiltrækker store navne fordi nogle olie-milliardærer fra området har skudt store præmiesummer til løbet. Og lige nu er det skønne Tom der fører! Faktisk har har indtil nu kørt ganske suverænt, hvilket jo er lovende for den kommende europæiske sæson.
Selvom løbet måske nok ikke køres så spændende så gad jeg nu alligevel godt se det på tv. Både fordi det ville dulme mine efterhånden ganske udtalte cykelløbs abstinenser - men også fordi det ville være sjovt at se disse billeder frem for de sædvanelige med køerne langs de franske landeveje.
Gad nok vide hvad den mand tænker? Hvad tror du?

1 Comment:

Evi said...

Kære Puk

Jeg tror da han synes, de er godt tossede at cykle i den varme, når de istedet kunne sidde stille og behageligt på en kamel.

For lidt siden kunne jeg ikke komme ind her på din kommentarside og jeg var ved at skrige af ærgrelse over at jeg ikke kunne skrive til dig. Nu er det heldigvis i orden SUK!.
Jeg har den sidste tid haft travlt med mit nytårsfortsæt og håber du kommer til indvielsen.

Kærlig hilsen Evi