22. juni 2005

At tage sig sammen...

Jeg skal tage mig sammen. Se at få pakket og ryddet lejligheden så den kan tom og fredelig. Og så skal jeg flytte i sommerhuset. Hele sommeren. Og slappe af. Læse masser af bøger. Se masser af Tour de France. Spise grillmad med venner, familie og naboer - og hvem der nu ellers kommer på besøg.
Jeg skal da ikke gå rundt her - og ingenting lave - og bare glo på taskerne. Tænke på at blogge uden at gøre det.
Men det tager åbenbart tid at vænne sig til ferie for mig i år.
Men jeg tror nu nok jeg kommer afsted i aften - allersenest i morgen tidlig.
Så pas nu godt på jer selv og hinanden her i Blogland. Jeg vil savne jer.
Vi ses til August!
KRAM til alle!
PUK

4 Comments:

soesterlystig said...

Goooooooooood Tur! For pokker hvor er du heldig - der er over en måned til jeg har ferie og det er kun i to uger - men hold da op hvor skal jeg også sommerhuse den til den tid!!! Savner dig allerede...
/Søs

Amocca said...

nøj hvor kunne jeg også godt tænke mig et sommerhus - men dog gerne et med internetadgang - tror ikke jeg kunne leve så længe uden nettet hehe man er vel netoholiker...

god tur ven!

Amocca

HBT said...

God ferie PUK - glæder mig til vi "ses" igen til august. Håber du kommer tilbage med en glædelig nyhed.

Kh Heidi

Mira said...

God ferie Puk. Flot blomsterbillede, det ligner en klematis (sådan en har jeg selv i haven)