2. juni 2005

Travlhed, Trærthed, Tavshed, Tomhed

Ikke andet.
Har endelig fået afslag på jobbet - og planlægger nu med glæde mit næste skoleår. Tiden frem til den lange skønne sommerferie er altid stresset... og årets arbejde med afgangsprøver gør det ikke mindre travlt.
Og så er jeg bare træt. Træt af at være infertil. Træt af min mangel på muligheder. Træt af at teste. Træt af at jeg ikke kan være træt uden at håbet om en baby spirer frem. Brystømheden er så småt ved at melde sin ankomst - så mens kommer nok om en 4-5 dage. Godt det snart er ferie.
Så jeg har været tavs - og det fortsætter nok nogle dage endnu... Og det eneste kedelige nye er mit bidrag til denne uges foto-konkurence... Men det fik Søs da lige sat nye tanker på, meget livlig fantasi ;)
Jeg er tom indeni. De der haner har for længe stået åbne.

3 Comments:

soesterlystig said...

He he ... altid til service med min beskidte tankegang...
Håber du snart får mulighed for at lukke en hane eller to. Og PIS (mit nye yndlingsord, men jeg glemmer altid at du er lærer... undskyld frøken lærer;-))med det der job - øv!

Anonym said...

kæreste puk....

Jeg tænker meget på dig, det skal du vide.....holder utrolig meget af dig.....

Tak for dine søde hilsner:o)

Mange knus fra Jasmin og Magnus

GitteK said...

Neeeei Jasmin!
Det havde jeg slet ikke opdaget! tillykke med Magnussen ;o)

Og til Puk.
KNUS!!!