6. juni 2005

Deal?

Hvem er egentligt den øverstbefalende i det her infertilitets-show? For jeg vil faktisk godt snakke med ham eller hende...
Jeg vil lave en deal. Jeg tager ALT hvad jeg tidligere har sagt af dårlige ting om PMS tilbage. Og jeg lover at jeg i al evighed aldrig vil klage over det igen, ALDRIG. Jeg tror faktisk lige jeg smider overgangsalderen med i puljen også - ikke et ord om den herfra. Jeg LOVER. Det eneste jeg ønsker mig er at PMS fra nu af på ingen måder må minde om symptomerne på graviditet. Er det for meget forlangt?

Jeg har fået Pergotime to gange. Mildt hormon, men jeg blev meget påvirket begge gange. Og har derfor holdt pause siden februar... Siden jeg fik det første gang har jeg HVER ENESTE MÅNED haft de vildeste graviditets-symptomer, som jo i virkeligheden bare har været PMS.
Og nu er den dælondelyneme gal igen;
Kvalme, Brystspændinger, Tics i underlivet, Humørsvingninger, Hyppige toiletbesøg, Svimmelhed.

Og så gør det da ikke sagen bedre at jeg har talt dagene forkert i denne måned - flot, frøken matematiklærer ;) Jeg gik og troede at nu i går søndag så ville det begynde at blive spændende... og at jeg så kunne teste næste søndag. HA. En hel uge forkert på den. Der er 13 dage til at jeg eventuelt kan teste. Men mon ikke mens kommer inden da.

Skulle det gå så galt (og det plejer det jo...) - så hører i nærmere om PLANEN. Som egentlig ikke er særlig spændende - men nu har jeg da kørt det lidt op ;)

PS: Har vi en deal? S.U.

4 Comments:

soesterlystig said...

Jeg vill ønske det var mig der var denne hersens øverstbefalende. Så skal jeg love for, at der ville blive ændret på nogle organisationsstrukturer. Effektivitet ville blive det nye nøgleord... max. antal gravide på min. tid!

soesterlystig said...

og jeg glemte....... ingen falske løfter i mit firma...

GitteK said...

Firmaet hedder Miraklerne A/S

Men jeg ved desværre ikke hvem der bestyrer det...

Anonym said...

Hvis bare jeg var buddy buddy med ham med de røde kort, så ville jeg lægge et godt ord ind for alle mine cyberveninder. Desværre aner jeg heller ikke hvem der står for alt makværket.