12. oktober 2005

Kroniker?

Dagens mest spændende moment - posten ankom...
(Ja, jeg syg med hals/lungebetændelse, så der sker ikke så meget andet...)
Brev fra Lægemiddelstyrelsen - what? Hvad vil de mig?
Jo, jeg er såmænd blevet bevilliget kronikertilskud!
Jeg vidste ikke at jeg havde søgt!
Jeg kan se på brevet at det er lægen der skal søge, så jeg går ud fra at det er mine engle på Hvidovre der har tryllet... Det kribler af glæde inden i mig at de allerede har ordnet noget for mig, og jeg har ikke engang været til samtale endnu. Det føles skisme som om jeg er i behandling - og det må jo betyde at jeg kan være så heldig at få et barn. Ihhhh, livet er da skønt så hvad?

Papirerne er i øvrigt ikke engang sendt retur til Hvidovre endnu, sygdommen har sendt mig til tælling, så alt har været uoverskueligt. Men nu lysner det - og jeg venter kun på et følgebrev fra klinikken der har insemineret mig 5 gange, det er det brev jeg håber kan føre mig direkte videre til reagensglas. (Og når det sker så må jeg da snart få styr på de dersens kække bogstavforkortelser...) I morgen kommer det brev - og hoste eller ej - så skal jeg sgu på posthuset - så Hvidovre kan få besked og komme i gang med at lave det Regnbuebarn - TAK!

Krible krible siger lykken i mig - og Monjas gode nyhed gør bare alting endnu bedre.

I øvrigt har jeg brugt sygedagetid på at arbejde med mine fotos - de kan altid ses via det link der ligger bag blomster-frisen nederst på siden ;)

2 Comments:

Spirren said...

Hvor er det godt, at det går den rigtige vej nu.
Og at livsmodet er vendt tilbage til dig.

God bedring.

Kærlige tanker fra M.S

Anonym said...

Hvor er det skønt at høre søde pige...alt skal nok ordne sig og selvfølgelig har lykken vendt til din fordel nu;o)

Din kat er simpelthen så nuser:o)

Kæmpe kram din jasmin