7. oktober 2005

Robbie!!!

Denne uge har været mærkelig. Jeg kan ikke lade være med at filosofere over den kemi der har været på spil i min hjerne... det er ikke småting...
Jeg har været så mærkelig at jeg helt har glemt at fortælle jer at jeg i Lørdags var til koncert med Robbie Williams!
Og her er beviset - en vaskeægte PUK-hånd med ACCESS-armbånd på...


Det var slet ikke meningen. Jeg var bare i London på weekend - og pludselig var der billetter til salg! Til en lille koncert som folk (piger) ellers havde ligget i kø i dagevis for at få billetter til. Det var bare en af den slags ting, hvor man er det helt rigtige sted på det helt rigtige tidspunkt.
Og så hoppede jeg ellers rundt og skreg - og lod Robbie charmere sig ind i mit ellers så efterårstriste hjerte. Det var SÅ fedt. Med kun 2000 mennesker i salen stod han jo lige der, bare lige der - og smilede. SUK.

Så kan man da for alvor tale om kemi i hjernen, når han kan have den effekt på alle 2000...

6 Comments:

HBT said...

Ihhhhhhhh hvor er jeg misundelig - ham gad jeg nu også godt til koncert med - der er bare et eller andet over ham.

Heldigt du lige netop var i London hva.

Knus

Amocca said...

neeeej hvor er jeg bare slet ikke misundelig - nej nej

baaaaaaahhhhh tude og brøle - jeg vil også til intimkoncert med Robbie

soesterlystig said...

Jeg er ikke så vild med Robbie, men London... åååhh... London er mit andet hjem:-)

GitteK said...

Lyder rittig fedt!

Freudika said...

En tur til London er jo i sig selv totalt misundelsesværdigt ... og intimkoncert med Robbie gør det absolut ikke mindre misundelsesværdigt ... og hvad er nu det for en sær grøn farve jeg har fået ;D

Anonym said...

Bare det var mig:o) dejligt at høre at du har haft sådan en dejlig tur og fed oplevelse;o)

Knuser Jasmin