3. oktober 2005

Ting jeg tuder over...

For tiden er der temmelig mange. Og min control-freak side (som oftest er meget dominerende) skriger lige nu at jeg ikke skal afsløre det her, at jeg ikke skal være svag. Men det er da ikke første gang, og helt sikkert heller ikke sidste. Så den side kan bare klappe i.

Jeg tuder:
Fordi jeg har fået brev fra Hvidovre. Jeg troede det brev skulle gøre mig lykkelig, men det har hensat mig i panik. For der er jo en rubrik til at beskrive specielle ting ved mit seksuelle forhold, som kan besværliggøre graviditet... Tæller "Vi har ikke sex" mon der? Skal jeg skrive sandheden? Jeg vil så nødig lyve...
Fordi jeg har menstruation. Og uanset hvor dumt det lyder når jeg ikke engang har forsøgt at blive gravid de sidste par måneder, ja så gør det mig ked af det fordi det minder mig om hvor gerne jeg ville være gravid i stedet.
Fordi jeg er træt. Jeg trænger til ferie, tid væk fra børn og kolleger der er ligeså trætte og ferietrængende som jeg selv. Det lyder sikkert smaksforkælet, for det er da ikke SÅ lang tid siden det var sommerferie... Men disse uger er hårde - opstart efter ferien for både elever og lærere - og masser af forældremøder der altid ligger om aftenen. Så jeg er træt. Meget.
Og så tuder jeg fordi jeg er sur på mig selv over at jeg tuder! Flot PUK. Jeg synes der er så mange gode ting i mit liv, så meget at glædes over - så jeg synes faktisk det er lidt dumt at jeg tuder. Og det er da dumt at være sur på sig selv over.

2 Comments:

HBT said...

Hmmm den er svær hva med om I skal være ærlige eller ej.

Men hvis man finder ud af at I ikke fejler noget så plejer man jo at skulle prøve med hormoner og hjemmerul - og så vil det jo give problemer.

Jeg kan ikke råde jer til hvad I skal gøre.

Se frem til efterårsferien den er da lige om hjørnet.

Spirren said...

Tud endelig det gør altid så godt.
Du bliver jo nok bare nød til at sætte x ud forn alm. samvær, hvis der er sådan et kryds.

HBT, det er ikke alle steder, man skal starte med hormoner og hjemmerul.
Jeg ved, der er steder, hvor man starter med insim. istedet, hvis det er uforklarlig barnløse.

Hold ud lidt endnu Puk, vi er heg lige bag ved dig, og tænk hvor langt du er kommet nu.

Knus og et stort trøstekram