17. august 2006

Mere om aviser...

Der er til syneladende en masse mennesker der har regnet på det nye papirforbrug med alle de nye gratis aviser.
Men er der nogen der har regnet på hvor meget papir alle andre aviser har brugt på at skrive om de nye gratis aviser, om stakkels folk der ikke kan læse dem og om frygten for at hele dette gratis show vil bringe død og ødelæggelse i medieverdnen?

Jeg er alvorligt bange for at i dette tilfælde der er der sammenhæng mellem pris og kvalitet. Og jeg har helt ærligt ikke tid til at løse flere sudokuer i min hverdag! Jeg står i kø for at få købt et nej tak skilt. Købe et skilt der skal forhindre at jeg modtager noget gratis...

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk

Jeg tror såmænd, at du har meget ret både med hensyn til kvaliteten og den forestående krise og bladdød i medieverden, men jeg er nu alligevel ret nysgerrig efter at se, om de nye gratis aviser kunne være lidt mere spændende, end dem vi har nu. Min mand har dog allerede sat et nejtak på døren, så får vi se, om der alligevel bliver smidt noget ind, ellers må jeg smugkigge andre steder.

Kærlig hilsen Evi