19. august 2006

Så skete det...

Jeg har for første gang deltaget i en real-life diskussion om blogging. Om hvad fænomenet betyder for den generelle kommunikation i samfundet, hvad man kan opnå med blogging, hvorfor blogging bliver mere og mere populært, om blogging er kunst eller leflen for laveste fællesnævner. En højrystet diskussion hvor alle i selskabet havde stærke meninger og holdninger.
En diskusion der efterlader mig med angst for at nogle af disse mennesker i dag bevidst vil søge efter min blog. Og opdage mig! Og genkende mig.
Og igen sidder jeg tilbage med en undren over hvor uendeligt vigtigt det er for mig at forblive anonym her på min blog.

1 Comment:

Anonym said...

Åh... Det kunne være mig, der havde skrevet det indlæg... Ikke, at jeg tror, at vi har deltaget i samme diskussion, men jeg har haft de samme overvejelser ganske for nyligt...