13. december 2006

Blog-syge

Der er udbrudt "Blog-syge" i landet. Helt på linje med elmesygen dræber den hårdt og ubarmhjertigt nogle af de blogs der ellers har vokset så længe, været smukke og vigtige så længe. Som elmesygen efterlader også denne sygdom de tilbageværende blogs med en følelse af ensomhed og angst. For når en blog man længe har stået i læ af vælter, ja så blæser det koldere. Og når en blog man har stået sammen med er væk, ja så er man mere alene. Og når en blog man har stræbet efter at ligne ikke er mere, ja så bliver man let forvirret og mål-løs.
Og når den slags epidemier rammer landet så breder angsten sig også; Vil sygdommen ramme mig? Hvordan kan jeg sikre mig? Hvem bliver det næste offer?

Jeg er her endnu. Og jeg savner de blogs der er væk. Indtil nu er jeg gået fri af smitten. Og sådan tror jeg det bliver ved at være.

4 Comments:

Anonym said...

Sødste PUK. Jeg tror også at du bliver ved med at være her. Lad være med at angive nogen mail adresser - det er sådan man bliver smittet

Anonym said...

Kære Puk

Du må ikke være bange. Det må bare ikke ramme dig søde.
Jeg vil ikke undvære dig og din blog.Det er ikke nødvendigvis smitsomt vel?Sender dig al den antivirusopbakning jeg kan mobilisere.
Knus og
Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Også bange. Men no mail no smitte siger Rikkebassen.
Og du og jeg vi bliver lige her. Sammen, ikk!?

KYS fra Stina

Anonym said...

Damn it. Nu havde jeg lige skrevet en kommentar og så sletter jeg den. Flot... Nå, men jeg er væk fra blogland - kan ikke magte min blog, kan ikke magte den historie, som den fortæller. Mit parforhold er slut, projekt baby er forbi .... det er den korte version. Jeg forsøger at få mig selv på højkant - og lære at leve med at drømmen om familielivet i denne omgang ikke bar frugt. Lang, lang historie som jeg ikke vil bruge tid på her.
Følger med på sidelinjen på din og de andres blogge. Jeg er der ... ellers er der jo mailadressen
minpostbakke - snabela - hotmail.com