4. januar 2007

Baby-night

Man skal lade være. Men jeg kunne ikke. Der var programmer om graviditet, fødsel og babyer på TV2 til aften. Heldigvis kom jeg for sent hjem til den første, men jeg slugte uden problemer den lækre unge der var i programmet om en ung mor fra Aalborg...

Men et enkelt sted gippede det alligevel i mig. Den unge mor var i gang med at fortælle hvordan hendes oldemor var 15 da hun fik første barn, hendes bedste var 17, hendes mor 19 og nu hende selv på 17. Fint nok. Men så slog min indre matematiklærer til;

Jeg skal være bedstemor om 3 år! Shit jeg har travlt ;)

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk

Jeg så også den unge mor og hendes søde lille datter.Det slog mig også det med alderen. Da jeg var sytten var jeg ofte barnepige og forestillede mig selv i rollen som mor med en flok børn.Jeg vidste ikke at der skulle gå tyve år før det blev min virkelighed, og at jeg måtte nøjes med en.Tanken om at jeg når at blive gammel inden jeg får børnebørn dukker også jævnligt op.Det er en af bagdelene ved at få børn sent.

Kærlig hilsen Evi