28. januar 2007

Glad v.1.10

Jeg er glad fordi jeg har truffet en god beslutning. Efter nogle lange dage med for lidt søvn og for mange spekulationer har jeg truffet en beslutning. Og den føles rigtig og god.
Jeg har haft søgt et nyt job. Og har nu besluttet at jeg vil melde afbud til den 2. samtale jeg ellers var inviteret til. For jeg har ikke lyst at skifte job. Jeg er glad for det job jeg har nu. Og jeg vil jo gerne fokusere på vægttab og graviditet. Ikke på nye kolleger og anderledes arbejdsområde. Jeg vil have rimeligt ro på arbejdet sådan at jeg helt og fuldt kan fokusere på at blive gravid.
At jeg overhovedet søgte jobbet beror vist mest på en panik angst for om 5 år at stå barnløs og se tilbage på mit liv og synes at det manglede indhold... Men panik angst har vist aldrig været en god vejviser.
Og nu vil jeg lade roen sænke sig over mig. Nyde glæden. Smile. God søndag!

3 Comments:

Frøkenhat said...

Lyder som om du har truffet den rette beslutning. Man kan ikke kæmpe alle kampe på én gang. Og der skal nok komme andre job og andre muligheder senere.

Signe og Jan said...

De er altid en god idé at mærke efter i maven. Det lyder som om mavefonemmelsen siger nej tak. Så du har jo truffet den rigtige beslutning.

Anonym said...

Kære Puk

Det lyder da som om du har gjort det rigtige valg. Når du nu er glad for dit nuværende job, så vil den glæde nok give dig overskud til de vigtige projekter.Pøj pøj med dem.

Kærlig hilsen Evi