28. januar 2007

Nyt køkken

I stedet for alle de fornuftige arbejdsting jeg kunne have taget mig til... I stedet for at vaske trappen... I stedet for at gå en lang tur i regnvejret...
I stedet for alt har jeg tegnet på mit nye køkken! Jeg har brugt Ikeas fine lille tegneprogram og siddet og bikset rundt med elementerne. Der er ikke meget plads at gøre med i et gammelt Vesterbro-køkken. Men jeg tror det bliver fint, - engang.
Og tænk sig; Jeg havde været så langt inde i drømmeland at jeg reelt blev overrasket da jeg for lidt siden trådte ud i køkkenet. Det var jo slet ikke fint og nyt og rent. Men bare det samme gamle - og så endda med en stor forsømt opvask. Så kan jeg nu bedre lide drømmene ;)

2 Comments:

Anonym said...

Kære Puk

Det var ikke ligefrem lokkende det vejr i går, så jeg forstår godt du foretrak at blive inde, men jeg synes der er noget meget charmerende over gamle køkkener, bare der er rent.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Årh ja -drømme!

Jeg har faktisk et nyt køkken... men der står sgu osse en opvask... sådan ca. 45 cm. fra opvaskemaskinen...hmmmm....

GitteK