20. januar 2007

Så er den gal igen...

Endnu engang er en bekendt gravid. Bare lige sådan. Og jeg er glad på hendes vegne, som sædvanelig. Og jeg tøler mig tom og uduelig samtidigt, som sædvaneligt.
Og endnu engang sidder jeg med tårerne trillende og tænker; bliver det nogensinde anderledes? Vil jeg for evigt være dømt til at være den der modtager beskeden med et smil og siger tillykke, mens alt indeni mig skriger: "OSSE MIG - JEG VIL OSSE!"

Vel er det mit nytårsforsæt at være glad. Men lige nu bryder jeg det sgu. Røvguitar!

4 Comments:

Anonym said...

Sødste PUK. Glad findes jo ikke uden at man også kender dens modpol: ked.

Det er ok at være ked, bare du snart bliver glad igen.

Kærligst Rikke

Signe og Jan said...

Den øv for mig /juhu for dig - følelse kender alle i denne båd vist...

Frøkenhat said...

Forstår godt dine følelser og håber, de får lov at være der. Kan ikke være så meget anderledes i din situation, tror jeg.

soesterlystig said...

Sådan har jeg det også lige nu.. og jeg er endda gravid... Så jeg føler mig virkelig smålig og egoistisk. Men i hvert fald forstår jeg dig sagtens... Stort, stort kram!