19. januar 2007

Glad v.1.7

I dag er jeg glad fordi jeg skal til tandlæge!
For dem med tandlægeskræk virker den sætning måske voldsomt angstprovokerende; og det beklager jeg! Det er faktisk ikke min mening at fornærme nogen, ej eller tanken at reklamere for faget.
Det er såmænd heller ikke fordi jeg synes det bliver den bedste måde at bruge et par tusinde kroner på, men kunne købe mange gode bøger, mange flotte sko og syndigt meget chockolade for det beløb...
Det er bare fordi at jeg er glad ved tanken om at det helt sikkert bliver endnu nemmere at være endnu gladere efter tandlægebesøget; kortsigtet fordi jeg forventer at være bøvet af bedøvelsen resten af dagen, mere langsigtet fordi det kommer til at gøre væsentligt mindre ondt at være mig når den knækkede tand er repareret!

2 Comments:

Anonym said...

Kære Puk

Det er da nogle rigtig gode grunde du har til at være glad for det tandlægebesøg!
Jeg er også glad idag, fordi du har skrevet.Jeg har talt dagene og du har været væk i næsten to uger, så jeg var begyndt at blive lidt bekymret for dig. Jeg håber du får ordnet den tand på bedste måde og at du får en dejlig weekend!

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Du er en fantastisk kvinde, Puk!

Håber du tuller rundt i en dejlig døs, og at tanden er repareret og god igen.

Rigtig dejlig weekend til dig!