20. september 2005

Hulubulu

Jeg er her. Og er da egentligt nogenlunde okay. Men bider voldsomt af de stakkels børn, jeg egentligt skulle undervise. Altså de bliver da også undervist. Men bare af en sur Fru Skrap. Jeg har bare ikke meget overskud.
Jeg er nu henvist til Hvidovre og venter utålmodigt. Og er spændt på hvad de siger... Om jeg f.eks. skal inseminationsforsøg igennnem inden de vil gøre mere. Jeg er jo blevet insemineret 6 gange allerede.
Og så har jeg for første gang i lang tid (nogensinde?) ikke rigtigt lyst til at skrive. Meget mærkeligt firma.

3 Comments:

Anonym said...

Jeg ville skrive meget mere i mailen - men den ville ikke ta den, så jeg var nødt til at slette så meget igen! ØV!
Men jeg ville sige at jeg er her - at jeg er her hvis du behøver mig - og at jeg er DIN STINA

Spirren said...

Skrivelysten kommer tilbage før du ved af det :-)

Mon ikke de indstiller dig til ivf ??

Anonym said...

Godt du er blevet henvist - jeg håber du kan springe nogle af tingene over og bare se at komme i gang - glæder mig til at møde regnbuebarnet:o)

Knus Jasmin