10. september 2005

Manden sagde...

"Hertil vil jeg gerne føje min lykønskning til brudeparret. Et ønske om, at de forventninger, De stiller til det ægteskab, De nu har indgået, må blive opfyldt, og at samlivet må bringe Dem held og lykke."
PUK tænkte; Ja, du skulle bare lige kende min forventning, og ihhh hvor jeg håber at mine forventninger om et Regnbuebarn må blive opfyldt. Så kyssede hun Bedstevennen og gik ud i solskinnet.

Jeg siger stadig ikke hvor og hvornår og hvordan - men det er altså sket!

8 Comments:

Spirren said...

Tilykke med at du nu er kommet så langt.
Snart vil du befinde dig i behandlingsverdenen :-)

Knus

Amocca said...

"tillykke" ....

;)

amocca

Mira said...

Tillykke med det. Må der komme et smukt regnbuebarn ud af jeres forening :-)

soesterlystig said...

Tillykke med din kommende familie, hvilken form den end måtte tage:-)

HBT said...

Tillykke med det.

Anonym said...

Tillykke min skat! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Nu er det ganske vist - du bliver mor! Jeg er glad for at du nu snart kommer i de bedste hænder! Endelig.
Køs fra din Stina

Freudika said...

Tillykke ... -agtig ;-)

Anonym said...

Kære PUK...

Stort tillykke med det - og lad os så se fremad og må der snart ske en hel masse gode ting.....jeg venter itotal spænding og glæder mig til at høre dig sige: jeg skal være mor;o)

Så får både Magnus og Elias den dejligste lille regnbue "bror" eller "søster"...

Jubiii...jeg har allerede fundet dannebroerne frem og står og vifter med dem ude i solen.....yahooo:o)

Mange knuser Jasmin og magnus...tak for hilsen på HS....har lagt lidt flere fotos ind:o)