11. september 2005

To procrastinate*

På en dag hvor tingene åbenbart skal handle om alt andet end arbejde faldt jeg over en dum quiz...

You Should Learn French

C'est super! You appreciate the finer things in life... wine, art, cheese, love affairs.
You are definitely a Parisian at heart. You just need your tongue to catch up...

Det dummeste er da næsten at jeg allerede kan fransk...

Egentlig ville jeg skrive et indlæg om 11. september. Om hvordan jeg synes verden er ændret siden da. Ikke fordi der ikke er andre der snakker om det - for det er der da. Men fordi det også optager mig, meget. Når jeg nu ikke skriver det er det fordi jeg kiggede efter et billede at bruge - et af de tyvstjålede i ved... Og i min jagt fandt jeg bare masser og atter masser af billeder der fik mig til at tude.

Ja så nu blev det altså et mærkeligt link til en skør quiz i stedet.

*Procrastinate = at udsætte ting man i princippet ligeså godt kunne gøre med det samme. Et af mine favorit ord, ville ønske der fandtes et godt dansk ord for det samme. Indtil det kommer må jeg fortsat være anglofil.

2 Comments:

Spirren said...

Tillykke med det nye design Puk, det ser flot ud :-)

GitteK said...

jeg skulle lære japansk?!?!

Nå men Flot design! du er da for sej!