14. september 2005

Jeg tuder og tuder. Kan slet ikke stoppe. Min elskede skønne farmor har det så skidt. Så skidt at min far i dag har fået at vide at hun nok ikke oplever denne næste jul. Jeg er helt slået ud, kan slet ikke tænke, gøre, være. Kan bare tude. Over det der egentligt forlængst er sluttet, men som nu definitivt vil forsvinde. Over alt det smukke jeg skal lære Regnbuebarnet som aldrig vil møde sin oldemor. Over savnet, der allerede nu gør ondt i mig.
Jeg har før skrevet om min farmor.
Jeg kan ikke sige det bedre i dag.
Jeg elsker hende.

4 Comments:

Anonym said...

Det er så sørgeligt PUK - Alt det hårde, som er en del af dette liv, vi bliver nødt til at leve.
Det er HÅRDT, at vi pludselig må undvære mennesker vi har kendt hele livet og væsener vi har kendt i korte øjeblikke... bare græd min ven!
Søs

GitteK said...

Årh altså!
Knus til dig!!!

Spirren said...

åh søde

et stort hjerteknus herfra..

Anonym said...

Det er jeg så ked af at høre:o(

Stort knus og tanker Jasmin