25. september 2005

Top 3 over sexede mænd på cykler.

Jeg ser cykelløb fordi jeg synes taktikken er spændende og fordi løbenes intensitet griber mig og deres kraft fascinerer mig, men der er altså også en sidegevinst, som man på en ellers småkedelig søndag ikke må se bort fra: Sexede mænd på cykler. Måske er jeg for meget af en cykel-freak, men det er sådan her det er…

3. Valverde. En ung hot spaniol, der til hver en tid kunne lokke mig til næsten hvad som helst – bare ved at se på mig med de brune brune øjne.

2. Jakob Piil. Alt for synd at han ikke vandt i dag. Alt for god taktiker og alt for sexet på cyklen i dag. HAM vil jeg giftes med… Nåhh, nej jeg er jo gift, det glemmer jeg hele tiden ;)

1. Verdensmesteren Tom Boonen. HAN er hot. Han er den eneste der kan køre 275 km med cykelhjelm og så komme frem med lækkert hår. Og så tror jeg han kan charme bukserne af de fleste – i hvert tilfælde mig.

0 Comments: