6. september 2005

Statcounter

Det er en sjov tilfredsstillelse af min ekshibitionistiske side indimellem at se på min statcounter. Og i dag var det da ekstra sjovt ;)
Lad mig starte med at sige tillykke til computer nr 62.107.195.148. Du har i dag besøgt min side 100 gange!!! Det er da meget. Håber du nyder det, og fortsat vil kigge forbi...
Rekorden er dog 245, meget flittigt.
Og i øvrigt er min blog jo primært skrevet til mig selv - og jeg er altid beæret og indimellem rørt over alle de trofaste og tilfældige besøgende.

Og så er der den med søgemaskinerne... Hvis man søger på tvangstanker på yahoo kommer min blog op som nr 10. Eller drømmetydning på msn - der er jeg nr 2!
Sjovest af alt; Et sted i Italien har en person googlet "store bryster.no" - og der ligger jeg som nr 2!!! Sikken en skuffet italiener (nordmand i italien?) (familiefar på ferie???) men han (for det var det vel???) blev da også kun i sølle 59 sekunder. For selv om mit indlæg indeholdt alle tre bogstavkombinationer - så var det vel næppe infertilitet manden var på udkig efter.

3 Comments:

Amocca said...

ja statcounter er en sjov ting - jeg kan fx læse på min, at jeg nu er oppe på gennemsnitligt 100 besøgende om dagen! shock det synes jeg er mange

amocca

Anonym said...

ja hvem der bare ku bryste sig af at have et højt tal her hos dig PUK - *skamme mig, skamme mig*
Men nu fik jeg læst alle de seneste poster igennem, så jeg ved ca. hvor jeg har dig henne :-)

Den lille dreng kræver sin mor, og moren vil gerne kræves! Så alle er glade. Og alt er snart godt: Når du bliver gift og Hvidovre gør dig gravid! Så kommer vi og køsser på dig, mig og vores Elias. Jeg sender dig en mail med billeder i en af dagene.
Savner dig og har ikk glemt dig!
Knus fra Stina

soesterlystig said...

Jeg har aldrig rigtig holdt øje med, hvor mange der besøger mig. jeg frygter nok min egen forfængelighed;-)