6. september 2005

Detaljer...

Dem er der ikke mange af.
Mit bryllup. Mit første bryllup.
Tænk at planlægge skilsmisse i samme åndedrag som bryllup. Det er svært ikke at føle at jeg gør nar af institutionen, ægteskab. Og det har jeg slet ikke lyst til. For der kommer jo en dag hvor jeg skal have fin hvid kjole på, gå ned af en smuk kirkegang, nyde en udsøgt middag i selskab med masser af mennesker jeg holder af - og ikke mindst den dag hvor jeg lover min drømmemand at elske ham for evigt.
Det jeg skal nu her er jo noget helt andet. Bedstevennen siger det bedst; "du skal ikke giftes, du skal bare have et papir på at du har ret til yderligere behandling." Og han har jo ret. Det er det eneste jeg skal. Så derfor, kære læsere, ingen romantiske detaljer herfra. For der er ingen, det er bare en tilfældig dag på et tilfældigt rådhus.
Til gengæld lover jeg jer engang i fremtiden at offentliggøre et billede af mit elskede Regnbuebarn som enten brudesvend eller brudepige. Det kommer her på siden. Engang. En dag. En lykkelig dag.

2 Comments:

soesterlystig said...

Selvfølgelig gør det sgu' da det.. ja det gør!!!:-)

GitteK said...

ja sgu da det gør! :o)