17. december 2005

Farven rød

Med vanlig hånlighed kom menstruationen den 15 - bare lige for at tvære rundt i mine ellers så fine udregninger... Men det er helt ok. Jeg ved at jeg bliver gravid i 2006, jeg kan mærke håbet helt ind i det inderste af mine knogler. Og første forsøg bliver så sikkert i februar - men så har jeg bare tabt flere kilo inden, så chancerne øges yderligere - og desuden passer det så sikkert fint med vinterferien, så jeg slipper for alt for mange fraværsdage. Se det er da ikke for ingenting at jeg hedder positive PUK ;)
Og nu er rød jo ikke kun hånens farve - den er også kærlighedens og julens farve. Så er livet da skønt!

7 Comments:

Anonym said...

Står solen op imorgen?

Blir PUK mor?

Det vil ske!!!

Herfra i hvert fald alle de bedste vibes som overhovedet sendes kan.

Karina - Stina's netbaby-veninde

Signe og Jan said...

Godt at høre din optimisme. Jeg ønsker dig et godt og fertilt 06

Mira said...

2006 skal bare blive året hvor miraklet sker!!! Ønsker dig alt muligt held og lykke.

Anonym said...

Hej over-skat:-)
Klart klart du får da din baby i 2006, det er et særligt udvalgt PUK-år, og vi glææææder os!

Glæder os også til at se dig jubi!

Kys fra Stina og Elias den elskelige

Spirren said...

Kan ikke lige finde de rigtige ord, jeg håber, at ventetide betyde oget godt for dig.
Knus M

stubbornmom said...

PUK, skat, se min blog.
Knus

stubbornmom said...

Nå ja det var Stina :-)