10. december 2005

Julepynt


Jeg er skisme en doven rad. En lørdag formiddag vil jeg tilsyneladende hellere bruge på at lede efter web-pynt frem for at pynte mit eget hjem!!! Måske fordi jeg ved at julepynt i lejligheden uværgeligt vil involvere afstøvning af papkasse, vaskning af vinduer, stige-hentning på loftet, afstøvning af hylder osv osv. Og i lejligheden kommer såmænd sikkert ikke andre end mig frem mod jul - hvorimod jeg ved der er masser af daglige gæster herinde.
Så glædelig jul allesammen!

PS: En julestjerne hedder pointsetta på engelsk. Det vidste jeg faktisk ikke. Så har jeg da trods alt lært lidt i dag ;)

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk
Tak fordi du har julepyntet her for os smukt og æstetisk som dine egne fotografier. Det er som altid en glæde at besøge din side.
Forhåbentlig pynter du alligevel lidt op for dig selv i lejligheden på trods af al besværet med at støve af.
Rigtig glædelig jul til dig fra evi