27. december 2005

TV2

Alle mine julegaver er gode, alle er givet med tanke og kærlighed og det er skisme rart. En af dem maner virkelig til eftertanke...
CDen med TV2 "De første kærester på månen".
Poesien bider mig hårdt, og først senere mærker jeg om biddet er bittert giftigt eller sødt rørende.
Jeg er ved at løbe over af citater, men jeg vil starte med disse to - og så bede jer læse og lytte.

På et tidspunkt glemte du at lukke døren og en tilfældig tvivl faldt ind
og lagde sig som en uafrystelig skygge i dit ellers så lyse sind
for mørket er noget der kommer uanmeldt og en dag er det pludselig forbi
selv den smukkeste blomst risikerer at ende som årets popmelodi
Fra Skolens højeste snit

Hvem vil elske denne nat
føle suset, mærke at
hjertet banker i din krop
slid det op, babe, slid det op

Jeg vil danse denne nat
glemme tiden, huske at
en dag så siger beatet stop
pump it up, babe, pump it up
Fra Hvem vil danse denne nat

2 Comments:

QVINDEN said...

Den CD har også været fast inventar i min afspiller siden den udkom i begyndelsen af november. Hr. Brandt kan noget med ord, som sætter sind i kog og tanker i gang ...

Anonym said...

Kære Puk...

Ja man får noget at tænke over, ja man gør...

Jeg vil ønske dig et rigtig glædeligt nytår - jeg glæder mig meget til 2006 - det bliver et dejligt år, det kan jeg mærke:o)

Knus Jasmin og Magnus