11. juni 2006

Skøn weekend

Ovenpå en skøn weekend i mit private paradis har jeg slet ikke lyst til at være dybsindig og tænksom. Jeg vil bare have at tiden skal gå...
Gå så det kan blive ferie og tid til at flytte katten og mig på landet. Gå så jeg kan være færdig med at lægge skema og gå i gang med at fotografere noget mere. Gå så jeg kan komme til at lave "weblogging freestyle". Gå så jeg kan blive faster og få tudet lidt over det. Gå så det kan blive august og jeg kan komme i gang med mit liv som stiknarkoman.
Gå tid gå.

PS: Selvom tiden skal gå så har jeg altså opgivet at vente på at Blogger up-loader mine billeder fra weekenden. Deres service har store problemer i disse dage - især med photos - Hvis I ikke selv skulle have opdaget det ;(

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk

Ved du om Søs har slettet sin blog eller om hun har flyttet den? I går prøvede jeg at gå ind på den gennem det link, jeg plejer at bruge. Overskriften var der og så nogle link, som stod med firkanter og andre tegn. Når jeg pegede med musen på dem, så hed de mærkelige ting.F.ex. noget med labre.dr-food eller youkari.seesaa Ved du om det er fordi, hun har haft virus? eller er det de problemer, som du nævner at Blogger har haft med deres billeder? Sådan noget kan altså få mig til at spekulere i dagevis, møgirriterende er det!
Hvis du har en forklaring, vil jeg blive glad.

Kærlig hilsen Evi