1. juni 2006

Hurra hurra hurra

Forræderen er død helt af sig selv!
Der lå PUK med stængerne i vejret og kiggede efter den store sorte klat på scannings skærmen. I stedet var der kun en fin æggestok med et par fine store follikler. Og efter at have rodet, raget og scannet på både inderside og yderside erklærede lægen at cysten var pist væk og al tale om operation var unødig! Jubiii hor var det bare skønt at høre.
Be gone, alle bekymringer om narkose-psykose.
Be gone, alle bekymringer om kræftsygdom.
Be gone, alle bekymringer om dødeligt såret æggestok.

Nu kom snakken i stedet til at handle om at mens bare skal komme inden 22/6 så kan jeg nå en kort behandling inden ferielukningen. Og med en fin follikel på 10mm i dag så lugter det jo af snarlig ægløsning og efterfølgende mens...

Jeg skal da lige mene at det hjalp at det blev Juni!!!

8 Comments:

Frøkenhat said...

YEAHHHHHH! Sikke en god overraskelse. Kæmpe tillykke - jeg hepper på mens og håber, den kommer lige om lidt.

Unknown said...

Hold op hvor dejligt. Hjertelig tillykke. Så har mens bare lige at komme. Men heldet er vendt så den skal nok komme.

cs

Mira said...

Ej hvor fedt!!!! Alle vores bønner eller var det forbandelser fik manet det onde væk ;-)

Snowie said...

Det var da godt nok dagens bedste nyhed!!

MariaG said...

Whhhheheeeeee...er der andet man kan sige til det? Det er jo fantastisk...hepper på mens herfra :0)

Anonym said...

Kære Puk

ÅHH hvor er jeg glad for at den forsvandt af sig selv!
Dette er endnu mere rørende end Bambi-billederne og jeg måtte lige fælde en tåre af glæde. Jubiii!
Lad os tro på at juni bringer rigtig mange gode nyheder, så det bliver en fantastisk sommer med sol og Regnbuer. Faktisk så jeg en rigtig flot regnbue uden for mit vindue i aftes. Det må da være et tegn fra himlen ikke?

Kærlig hilsen Evi

Signe og Jan said...

hurra!!

GitteK said...

YES!