25. juni 2006

På Lørdag!

På Lørdag sidder jeg klar! Jeg er lige ved at tude af glæde og spænding. Endelig er Tour de France tilbage igen. Og det cykelløb har jo som bekendt det hele; taktik, spænding, landskaber, dumme kommentarer og ikke mindst mande-ben i hobetal!!! Jeg har længe glædet mig til at skulle sætte mit nye fine sommer-tema op på bloggen, der skal ingen tvivl herske om hvem jeg holder med.

Og så er jeg altså online nu igen. Ikke fordi nettet egentligt fungerer her. Men fordi jeg har "hacket" mig ind på en nærliggende cafes trådløse net. Det er ikke egentligt hacking eftersom deres net ingen sikkerhed har, men mon ikke nettet var tiltænkt folk der sidder i deres cafe og arbejder og drikker masser af deres dyre cafe latte? Nå men mine blog-abstinenser vandt altså til sidst over mine moralske skrupler, så her er jeg!
Men snart er jeg væk igen, for overalt i lejligheden her flyder det med ting der skal pakkes til de næste mange uger i sommerhuset. I morgen aften eller tirsdag morgen rejser jeg og katten mod det lille paradis - og vender først hjem hen mod den 10 august! Jeg glæder mig vildt og blodigt til bare at slappe af og passe mig selv. Og så selvfølgelig hygge med alle de mange skønne mennesker der kommer forbi på besøg.
Men jeg vil jo savne min blog... Jeg har været i gang med at forsøge at sætte min mobiltelefon op til at kunne blogge, men det er åbenbart ikke så ligetil. Deværre. Arbejder dog stadigt på sagen.

Mens jeg har været offline er det for alvor gået op for mig at Søs ikke længere blogger. Og kæreste Søs; Det gør ondt at savne dig! Jeg tænker så tit på dig og kan slet ikke slippe håbet om igen en dag at se dig...
Hvad der ellers er sket i Blogland mens jeg var væk har jeg mistet overblikket over - og jeg når nok ikke helt at få det tilbage, det overblik, før jeg igen rejser væk fra Blogland. Så I må tilgive mig for manglende kommentarer og lykønskninger når nu I alle bliver stang-gravide henover sommeren ;)
Har dog lige set at Pia er væk!!! Hvad blev der af hende? Lige som vi skulle til at heppe på donorægene... ØV. Håber det bare er dum teknik...

Og som afslutning på denne opdatering af livet i PUK-land. Mens er kommet men jeg har ikke tilmeldt mig forsøg. Jeg har brug for først at komme mig helt ovenpå det psykiske pres og den nedtur jeg havde i forbindelse med forræderen i mig. Når jeg nu har healet mig selv i sommerhuset hele sommeren, ja så går vi i gang.
Og inden vinteren kommer er Regnbuebarnet på vej til mig!

6 Comments:

Amocca said...

her i ildræven er der problemer med bredden af din side... men det er så hvad det er...

Pias forsvinden er bevidst og har ikke noget med teknik at gøre - det er en lang historie, som ikke er min at fortælle her i det store off. rum...

god ferie

amocca - som også savner Søsteren

Anonym said...

Jeg har osse problemer med bredden her, men pyt. Mest af alt savner jeg Søs og nu også Pia...held og lykke og knus til jer begge hvis I læser med.

Anonym said...

Kære Puk

Dejligt at høre fra dig, inden du pakker og rejser ud i sommerlandet.
Jeg synes det er et super billede, du har fået lagt på af ham den søde cykelrytter. Lad os krydse fingre for ham i Touren!
Jeg savner også Søs på bloggen. Jeg håber, at det ikke er fordi, hun er blevet generet af nogen, og jeg vil også gerne sende hende en hilsen her. Når jeg stadig kan se overskriften på hendes blog, blot med et stort 3-tal foran, er det så fordi der ligger nogle gamle filer på min com? eller er der en anden logisk forklaring?
Jeg håber du får en rigtig dejlig ferie i sommerhuset, og får du ikke skrevet på bloggen , så vil jeg savne dig meget! Men jeg vil så glæde mig over, at du kan nyde at slappe af og vende tilbage med nye kræfter og forhåbentlig mange dejlige oplevelser fra dit ferieophold i dit elskede sommerhus.
God sommer til alle,som læser med!

Kærlig hilsen Evi

Ps. for et par dage siden så jeg igen en smuk regnbue her uden for mit vindue! :)

Anonym said...

Kæreste PUK;O)

Jeg vil ønske dig og din dejlige kat rigtig god tur til sommerhuset ...jeg håber at I får et skønt ophold med masser af mandeben, skønne besøg, grill aftener og ren slappe af hygge - det har du fortjent på året der gik;o)

Jeg synes det er en super god ide at vente med endnu et forsøg - så kan du rigtig blive ladet op her i ferien og virkelig starte på "en frisk" når ferien er forbi;o)

Jeg savner også Søs meget....på min side står også et 3 tal foran ....jeg savnede hende enormt på BIB og nu også på bloggen _ læser du med Søs...skal du vide at jeg tænker meget på dig og savner dig....

Det gør jeg også dig PUK og stædig-pigen....håber snart vi får tid til en snak;o)

Mange kram og god tur søde

Annette/Jasmin

Anonym said...

Det er ikke kune Ildræven, der har problemer, men også min "gamle" IE 5.5, men det er jeg nu så vant til, så skidt med det ;)

Jeg håber også, at både Søs og Pia har det godt og ikke er forsvundet fra Blogland på baggrund af dårlige oplevelser, men at de blot trænger til en pause og måske en dag vender tilbage med gode nyheder og frisk mod.

Knus til dig PUK, med ønsker om en smuk og energi-givende sommer.

Anonym said...

Tænkte på dig med det samme i går, da udelukkelsen af Basso var en realitet ! Ej ej ej - merde merde merde merde !

Jeg kan IKKE tro, at han har været så dum at involvere sig i doping...og jeg havde sådan glædet mig til at se ham knokle for at komme øverst på podiet...øv !

P.S.: siden er osse ret bred hos mig...