12. juni 2006

Weekendens smukkeste...



8 Comments:

Signe og Jan said...

Flotte billeder

Majer said...

Det er virkelig nogle flotte billeder du tager! Og at der så er en kat på det ene, gør det bestemt ikke værre ;-)

Jo, du har nok set "mig" på Netbaby, har hængt ud der on and off i et par år efterhånden. Lige nu er jeg off ;-)

Anonym said...

Kære Puk

Når jeg ser dine smukke fotos føler jeg at jeg får lov at se hvordan verden ser ud igennem dine øjne. Det er en stor glæde og giver mig inspiration til selv at tage bedre fotos.
For tiden har jeg travlt med at afprøve vort nye camera. Det er meget spændende! Det kan optage film og lave indeks over de film jeg tager og det bliver altså nogle sjove billeder!
Overvejer du stadig at købe drømmekameraet?

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

PUK - skolelærer, fotograf, forfatter - ja...du er bare skøn til så mange ting;o)

Tiden må godt gå hurtigt også selvom det betyder et liv som "stik-narkoman" - for så bliver du snart også den skønneste mor i verden:o)

DU er skøn;o)

kram Jasmin og Magnus

GitteK said...

Hey Puk!
gemmer du dig i græsset?
eller hvor er du!

kuk kuk

giv lyyyyyyyyyyyyyyyd!

Anonym said...

Hej alle!
Nettet hjemme er nede - og det driver mig til vanvid!!! Jeg håber dog det snart er i gang igen, for jeg bryder mig ikke om at sidde her på arbejde ved offentlige dele-computere, hvor alle kan komme forbi og se hvad jeg skriver... Og jeg skulle jo gerne nå en slutspurt af skriverier inden jeg snart flytter i sommerhuset og overgår til "weblogging freestyle".
Håber vi snart ses...
PUK

Anonym said...

Kære Puk

ØV! Det er surt, at du ikke kan komme på nettet hjemme. Det er forhåbentlig ikke noget alvorligt. Jeg savner dig jo her. Jeg troede faktisk, at du havde travlt med eksaminer, skemalægning og afslutning af de sidste skoleprojekter her inden sommerferien.
Jeg håber at alt ellers er Ok, og at du har det godt.

Kærlig hilsen Evi

Frøkenhat said...

Saaaavner dig! :-)