31. maj 2006

Maj er slut.

Hvor mange dage var der i den her måned? Var det bare mig eller var de dage usædvaneligt lange og urimeligt deprimerende, - bare sådan helt objektivt og overordnet set...
Jeg har kastet et blik på mit eget arkiv for Maj. Og måneden startede jo så lovende, med kampgejst og alting. Og fy for pokker hvor havde den måned mange dumme ting i ærmet til mig. Den skjulte det godt med de første dages glade solskin, men ihh hvor den tog revance. Jeg kan kun være glad for at den måned nu er slut. I morgen er det Juni. I morgen skal jeg til før-operations-samtale på Hvidovre. Om en uge skal forrædderen for alvor dø. Gå tid, gå.

Og nu hvor Juni kommer så skal jeg igen flytte mig og katten og alting i sommerhuset - og der er skisme skønt! Se bare:

1 Comment:

Spirren said...

Held og lykke med samtalen idag Puk:-)