6. maj 2006

Forrædder!

Der er en forrædder i blandt mig.

Cysten lever i bedste velgående og er endda vokset til små 8x5 cm. Ikke nogen lille ting mere. Lort. Nu skal den så væk manuelt. Enten ved laparoskopi eller ved en større operation. Lægen vil vende det på lægekonference før han beslutter det. Grunden til at han overvejer den større operation er min historie som kræft-patient.

Det er meget svært ikke at hade min egen krop lige nu. Jeg synes den behandler mig så forfærdeligt urimeligt.
Men jeg holder modet oppe ved at nyde solen. Og glædes over at Bedstevennen er så fantastisk at han godt gad gifte sig med mig. For det bliver da mere og mere klart at vi aldrig var kommet i nærheden af Regnbuebarnet uden professionel hjælp.
Og så instiller jeg mig nu på en lang sommer med dejligt vejr, en god tour de france, en ny status som faster og en betragteligt vægttab.
For når vi kommer til August så skal jeg fandme være gravid. Basta.

Død over forrædderen!

5 Comments:

Mira said...

Øv Puk, cyster er noget L-O-R-T. Pis at du skal opereres om det så bliver på den ene eller anden måde. Men trøst dig (selvom det er svært, jeg ved det...) med at det så nok ikke bliver en akut OP, det kan absolut ikke anbefales!!!! Komplikationsraten er sky high på de akutte! Det kan jeg til fulde skrive under på.
Det her må være en sag for de infertile bitches kampfraktion. Død over Cysterne!!! Gravid til august, den er jeg med på!!!! Sådan er det bare og dermed BASTA!

HBT said...

AJ hva er nu det for noget? ØV at den behandling bliver ved med at blive udskudt.

Anonym said...

DIBKF er altid på vagt. Stop. Har hørt kommandoen - aktion bliver sat igang ASAP. Stop. Over and out.
Kommandør S.

Frøkenhat said...

Jeg fatter greben i skuret og melder mig til tjeneste!

Og anråber endnu engang himlen i håb om at få en forklaring - eller endnu bedre en ny chance til os alle!

Sgu!

Anonym said...

Kære søde Puk
Det gør mig ondt for dig at du skal opereres.
Sådan en dum cyste, den skulle bare forsvinde .Jeg har også haft sådan et monstrum en gang, som skulle opereres akut, det var ikke sjovt,så jeg føler med dig.
Jeg håber det bedste for dig. Godt at du kan nyde foråret og bevare optimismen søde Positive Puk

Kærlig hilsen Evi