2. september 2006

Beta

PUK er hoppet på vognen.
Min blog er nu i beta versionen af Blogger.
Det betyder at jeg har brugt dagen på at finde frem til smarte løsninger for at bevare mine gamle "special features" samtidigt med at jeg nu kan få nye...

Og til alle jer der før har været lidt tilbageholdene med at lave om på jeres design - BETA gør det noget nemmere. I hvert tilfælde for nybegyndere...

Vil i vide mere? Eller er jeg bare for meget nørd? Jeg er ikke helt tilfreds med det nye design. Men jeg var lidt træt af at se på hende den regnvåde; det får vi jo nok af til daglig ;) Nu må vi lige se hvor længe det holder...

Vigtigst af alt glæder jeg mig til at jeg nu kan skrive på mine poster hvilke temaer jeg har skrevet om. Det skulle betyde at man - når jeg lige får gået de sidste 250 poster igennem - kan nøjes med at se mine fotos, eller læse om mit liv som lærer, eller gyse ved infertilitetens grusomhed.

Ihhh, det klør i mine fingre for at gøre flere nørdede ting ;)

1 Comment:

Anonym said...

Kære Puk

Din blog ser meget fin ud. Flot blå farve og dejlig stor tydelig skrift.Jeg er spændt på, hvad du finder på, for at peppe den op. For du kan jo godt lide at lave om på den.Jeg vil da meget gerne høre mere om dine ændringer og forbedringer.Er det mon så nemt som du giver udtryk for? Skal du skrive tema på alle dine tidligere poster, så får du nok at gøre. Held og lykke med det.

Kærlig hilsen Evi