3. september 2006

Godt nyt?

Det ser ud som om der er sket gode ting højt oppe i Norge! Hos Limaral er posterne pillet af og erstattet med links til forum der snakker graviditet. Jeg har spottet Limarals navn på et indlæg med noget med baby-stole... Men kan ikke læse det uden at blive medlem. Og et medlemskab af en norsk mødre-gruppe-side det er ikke lige mig lige nu ;) Men jeg vælger at tro at Limaral har det godt - og det er lykkelige omstændigheder der har gjort at hun ikke længere er her hos os. Pyha det lettede at finde ud af.

Man bliver jo bekymret når folk man holder af pludselig er væk. Som ex. Pia, hvis du læser med her, du er savnet.

Og så gad jeg nok vide om hende Søs for alvor er på vej tilbage... Der er da i hvert tilfælde ikke længere mærkelige reklamer på siden.

Endelig er der faktisk også en ny at byde velkommen til : To Trange. Hjerteligt velkommen!

2 Comments:

Anonym said...

Kære Puk

Du bekymrer dig om andre, og savner dem, du er kommet til at kende på nettet, og du er så god til at udtrykke det her på siden. Alt det er med til at gøre dig så elskelig.Jeg bliver glad, når jeg læser med her, og jeg har lige fulgt dit link til Limaral, og du har ret. Hun er gravid, hvor er det dejligt! Gode nyheder skal deles, så vi kan glædes sammen!
Tror du virkelig, Søs er på vej tilbage på bloggen? Kan du se hendes blog på det gamle link? Eller har du fået et nyt? Hils hende, hvis du kommer ind på den.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Kære Puk

Jeg har lige prøvet at trykke på dine old posts. Så fik jeg en fejlmelding. Det så ret underligt ud.

Kærlig hilsen Evi