15. september 2006

Fredag

Kan det blive mere fredag?
En laaaaang arbejdsdag er nu endelig ved at være forbi. Men det føles faktisk ikke som om jeg reelt har opnået noget i dag. Faktisk tror jeg det havde været bedre om jeg og alle de elever jeg har mødt i dag var blevet i vores senge. Dagen har stort set ikke bydt på andet end konflikter. Elever imellem, elever og mig imellem og endelig: skoleledelsen og mig imellem. Forude venter et par telefonopringninger og lidt mails-skrivning for bare at rydde nogenlunde op i de værste konflikter. Og så er det endelig weekend.
Lige nu orker jeg ikke at tænke på hvorfor det gik som det gik. Jeg vil bare samle de sidste ender og så glemme alt om skolen når jeg rammer sommerhuset i morgen tidlig.
Mandag kan jeg så så småt samle stumperne op og tænke på om der er nogen jeg skylder en undskyldning. Jeg tror det nu ikke; det er vist mest alle de andre der er dumme.

2 Comments:

Anonym said...

Håber du har haft en dejlig weekend i sommerhuset PUK...og at du har fået lidt luft og har fundet alt det positive frem igen....selv efter en dum, lang fredag på skolen*S*

Tænker på dig;o)

Knus altid Jasmin

Signe og Jan said...

ØV lyder som en træls dag... HÅBER WEEKENDEN har gjort godt.