29. april 2007

En drøm

Jeg drømte i nat at jeg mødte Søs!
Jeg kom gående et sted i København og hun kom kørende i bil. Og hun så mig o vidste jeg var mig, jeg så hende og vidste hun var hende. Og hun stoppede bilen og stod ud. Og der midt på gaden fik jeg det største kram der var plads til for maven. Og den mave var stor - så stor at der sagtens kunne stå to cola-dåser på toppen af den. Men det gjorde der nu ikke ;) Og så snakkede vi, snakkede og snakkede om alt mellem himmel og jord. Og jeg fik også at vide hvad børnene skal hedde... Men jeg siger det ikke... For jeg kan ikke huske det!!! Hvor surt! Så kan jeg jo ikke finde ud af om jeg er synsk eller noget... ØV. Men sådan er det jo med drømme, hurtigt glemt igen, med mindre altså man skynder sig at skrive om dem på sin blog!

2 Comments:

Anonym said...

Kære Puk

Sikken en dejlig drøm!
En dag går den nok i opfyldelse. I to udstråler bestemt noget ganske særligt, som vil få jer til at genkende hinanden i vrimlen.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Nej, hvor hyggeligt Puk:-) Gid din drøm var sand.... Du ville helt sikkert få et kæmpekram, hvis jeg mødte dig. Men er der ikke også noget om, at vi bor i samme nabolag?
Søs