19. april 2007

Jeg kom

Jeg så
Og det vil vise sig at jeg sejrer.
Jeg så en masse, masse flotte sorte pletter, masser af ægblærer. Mere end 10 tror jeg. Og de var fuldstændigt lige store, 10-12 mm. Så det kunne vist ikke være meget bedre. I morgen skal jeg se dem igen, se hvor meget de nu er vokset.
Så nu er håbet tilbage. Jeg er i gang med at forberede barsel, regne termin ud og designe indbydelse til barnedåb. Så jeg har travlt ;)

PS: Jeg var sådan oppe og køre i går at jeg kom til at sms'e med hende den stædige midt i min undervisning... Og det i en sådan grad at halvdelen af mine elever blev sure (det er så urimeligt at voksne må have mobiler tændt når de ik selv må) og den anden halvdel blev nysgerrige og gættede på at jeg havde fået en kæreste siden jeg havde så travlt med at sms'e...

6 Comments:

Anonym said...

Godt gået puttehøne:-) Så er der snart baby on board!!

Søs

Anonym said...

Kære Puk

Så mange! Det lyder meget lovende!
Jeg glæder mig til at følge dem i den kommende tid. Hvor mange tror du de vil tage ud ?
Dejligt at du nu tør tænke fremad!

Jeg må desværre give eleverne ret. Det er ikke rimeligt at lærere må have deres mobil åben i timerne! De må jo vise et godt eksempel og ikke skabe afbrydelser i timen, men lige i dette tilfælde forstår jeg godt, du har brug for at kommunikere med veninden og så ser jeg selvfølgelig anderledes på det og bærer over med den lille forseelse. Du er jo bare så glad og forventningsfuld. Jeg kan godt forstå de gættede på en kæreste.
De ønsker dig sikkert også at lykken vil smile til dig. ;-)

Kærlig hilsen Evi

Amor said...

Jaaaah!
TI-linger til Puk!!!

mindst!!! ....og dog! mindre kan gøre det!

;o)

Mira said...

Det lyder da rigtig lovende Puk. Fortsæt med at dyrke de æg godt :-)

Anonym said...

Tillykke med de flotte æg. Det bliver en imponerende høst!

Frøkenhat said...

You go girl!

Synes godt nok også det var flabet at sidde og sms'e i timerne. På den skole, min søster arbejder på, må personalet ikke engang tygge tyggegummi - for når eleverne ikke må, så må de voksne heller ikke... :-)